9 תשובות
שואל השאלה:
אין לי איך לצלם לך את זה אני ממש מקווה שזה יסתדר מחר כי אני מסננת בגלל זה מלא אנשים ולא נעים לי
אין לי איך לצלם לך את זה אני ממש מקווה שזה יסתדר מחר כי אני מסננת בגלל זה מלא אנשים ולא נעים לי
אם חשוב לך ההודעות דחוף. תתחברי לבינתיים דרך המחשב או דפדפן לחשבון שלך באינסטגרם, ושם תוכלי לשלוח הודעות :)
גם לי זה ככה!!!
שואל השאלה:
זה ממש נוראי מחקתי אותו פעמיים זה הסתדר ושוב חזר
זה ממש נוראי מחקתי אותו פעמיים זה הסתדר ושוב חזר
זה לא עובד גם לי באמת נמאס לי
שואל השאלה:
זה כל פעם עובד לא עובד
זה כל פעם עובד לא עובד
אז אולי בעיה באינטרנט, תבדקי אם עדיין יש לך בעיות, אם לא תצלמי מסך למה את מתכוונת ואני אעזור לך:)
שואל השאלה:
אין לי עידכון גרסה
אין לי עידכון גרסה
אצלי לא עושה שם בעיות. תעדכני את האפליקציה יכול להיות שהיא גרסה ישנה..
באותו הנושא: