14 תשובות
תגידו לו. לפי דעתי אם באמת קורה שם משהו אז כדאי שתדעי...
שואל השאלה:
כל הרב קו שלי נגמר על זה
אני תקועה עם שוקולד ופרחים כמו סתומה
כתבתי לו היי איפה אתה? והוא כתב לי בבית מסדר עוד מעט אכתוב לך
כל הרב קו שלי נגמר על זה
אני תקועה עם שוקולד ופרחים כמו סתומה
כתבתי לו היי איפה אתה? והוא כתב לי בבית מסדר עוד מעט אכתוב לך
אנונימית
הוא משקר לא הבנתי? או שהוא חזר הביתה
אנונימית
דיזה ממש עצוב בא לי לחבק אותך כל כך חזק
שואל השאלה:
הוא שיקר לי שהוא בבית והם הלכו מחובקים ברחוב פשוט^
הוא שיקר לי שהוא בבית והם הלכו מחובקים ברחוב פשוט^
אנונימית
שואל השאלה:
בדקתי איפה הוא כדי לדעת לאן להגיע בלי להגיד לו מראש והוא אמר לי בבית שלו ואז שהגעתי ראיתי אותו ואת ידידה שלו מחובקים הולכים ביחד
בדקתי איפה הוא כדי לדעת לאן להגיע בלי להגיד לו מראש והוא אמר לי בבית שלו ואז שהגעתי ראיתי אותו ואת ידידה שלו מחובקים הולכים ביחד
אנונימית
שואל השאלה:
אני שאלתי אותו כמה דקות לפני שהגעתי אליו
ואז אחרי שחזרתי שאלתי אותו איםה והוא ואם הוא הלך לאנשהו והוא אמר לא אני בבית
אני שאלתי אותו כמה דקות לפני שהגעתי אליו
ואז אחרי שחזרתי שאלתי אותו איםה והוא ואם הוא הלך לאנשהו והוא אמר לא אני בבית
אנונימית
אם את רוצה תאכלי קצת משוקולד זה מנחם:)
תקשיבי אני מציעה שתשלחי לו הודעה
כן תגידי לו שראית אותם ביחד
תראי מי זאת בכלל אל תקפצי למסקנות אבל חשוב לדבר איתו על זה
תראי מי זאת בכלל אל תקפצי למסקנות אבל חשוב לדבר איתו על זה
לא הגזמת אני הייתי מגיבה כמוך מפגיעה, רק שהייתי מדברת איתו גם, אני רואה את זה לנכון.
תגידי לו
ולא הגזמת
ולא הגזמת
שואל השאלה:
אוף דיי הגזמתי? סתם בזבזתי אז
אבל הוא גם שיקר לי
אוף דיי הגזמתי? סתם בזבזתי אז
אבל הוא גם שיקר לי
אנונימית
לפי דעתי לא הגזמת. כאילו כל אחד היה כנראה מגיב ככה אם הוא היה חושב שחבר.ה שלו בוגדים בו
באותו הנושא: