3 תשובות
אני יודעת שמשלמים יומית על נסיעות 22 שח
ויש להם מערך הסעות בזמן שאין תחבצ
ויש להם מערך הסעות בזמן שאין תחבצ
גם לי פעם אחת המנהל לא רצה לתת ופשוט אמרתי לו שהוא חייב עפ"י החוק והוא התקפל כמו תינוק ונתן לי
אני לא כי אני עובד במקום אחר אבל עפ"י חוק הם מחוייבים לתת לך
באותו הנושא: