4 תשובות
בליך
אנונימית
אני כבר בתיכון אבל בהצלחה לכם :)
אורט אביןן
אנונימית
בליך
יש לי חברים שהולכים לבגין ואורט
יש לי חברים שהולכים לבגין ואורט
אנונימית
באותו הנושא: