7 תשובות
אחי מי גר באשקלון. יא אפס
כן אבל כמה אפשר להיות שם
אנונימית
אני גרה שם, מעפן שם
אנונימית
היי אני אשקלונית ואשקלון באמת אחלה יש פה הרבה דברים שאפשר לעשות וזה עיר טובה
אנונימית
לך למרינה כיף שם
אנונימית
ליד