6 תשובות
אחותי אני מבינה אותך אבל אין ככ שיטה להסתיר

אם יש לך משקפיים זה יכול לעדן את זה בואי נגיד ככה
לא משנה כמה יגידו לך אתה לא תצבור מזה ביטחון עצמי
עניתי פה על שאלה גם של ביטחון עצמי לפני שתי דקות אתה יכול לראות מה עניתי שם אני חושב שזה יתן לך קצת רעיון איך להתחיך
שיחות וידיאו, ואולי זה כן יהיה מביך טיפה בההתחלה שתפגשו ובאמת תראו את אחד השנייה במציאות ולא דרך המסך.
אבל אם הוא אוהב אותך ולא רק את איך שאת נראת, זה לא יזיז לו.
את צריכה גם להבין שאם הוא יבטל אותך בגלל זה, הוא חרא של בן אדם ומגיע לך מישהו הרבה יותר טוב
את כן נראית במציאות כמו שאת נראית במראה, פשוט הפוך
אני מבינה אותך ממש, זה בסדר אני חושבת שתיפגשי איתו ותראי איך זה מתקדם. אני אישית חוויתי משהו שדומה למה שאת אומרת ואני יודעת כמה זה מבאס אבל אל תקשיבי לאף אחד ואם את רוצה למשל לשים איפור וזה מה שיגרום לך להרגיש טוב יותר אז תעשי את זה ואם הוא יסתכל על האף יותר מדי או בכלליות כאילו "יתאכזב ממך" זה הפסד שלו. אופי לפני הכל בייב
אל תנסי להסתיר שום דבר תבואי הכי את הכי עצמך ופשוט עם ביטחון וזה כבר יעשה את הכל
חוץ מזה את יפה כמו שאת!! ואל תנסי להשתנות בשביל אף אחד!!
אני בטוחה שאם יהיה לו כיף איתך הוא ירצה עוד מפגשים כאלה לא הכל זה יופי תני לו לראות אותך האמיתית
תאמיני לי שלא היית רוצה להיות עם מישהו שאכפת לו רק מיופי
וכמו שאת במראה ככה את במציאות
בהצלחה ותהני את חייבת ללכת יהיה לך כיף אני בטוחהה!! והוא יהנה וירצה להיפגש איתך עוד אני בטוחה