תשובה אחת
אני עשיתי לשכבה שאני מדריכה לשכבת ו פעולה כייפיץ שבה היה משחקים וגיבוש אם מותר לכם אוכל אז זה ממש כייף להכין פיצות או פנקייקים ותדברו איך עבר השנה חששות לשנה הבאה וזה