6 תשובות
דרכון נחשב?
כי אם כן אז גם לשלי לקח חודש להגיע
עשיתי אתמול בעיקרון, אבל ההיא שם אמרה לי שאמור לקחת עד שלושה שבועות, אז יכול להיות שזו בעיה.. את אמורה לקבל הודעות לנייד אבל
שואל השאלה:
דרכון אומרים שלוקח עד 6 שבועות
אבל תז אומרים שלוקח שבועיים ועבר הרבה יותר ועוד לא הגיע
אנונימית
^^ דווקא לי אמרו כשעשיתי דרכון שיקח לו 3 שבועות להגיע ולקח חודש
שואל השאלה:
וואלה?
מוזר
זה פשוט ממש תוקע אותי חח
אנונימית
קיבלת ספח משל עצמך אבל בעיקרון, אולי את יכולה להשתמש בו..
בכל מקרה, גם יש עומס הזוי, והמדינה הזאת לא מתפקדת בכלל, אז הגיוני שזה מתעכב