10 תשובות
כלומר מנה אחת של פיתה עם שוקולד ושוקו בלבד? אם כן - לא.
אם אכלת בתור ארוחות(למשך כל היום מספר ארוחות הבנויות מאלה) פיתה עם שוקולד ושוקו - חד פעמי זה בסדר.
אם אכלת בתור ארוחות(למשך כל היום מספר ארוחות הבנויות מאלה) פיתה עם שוקולד ושוקו - חד פעמי זה בסדר.
שואל השאלה:
לא זה כול היום
לא זה כול היום
אנונימית
כלומר כל היום את מתכננת לאכול - פיתה [אחת] עם שוקולד , ושוקו ?
אם זה מנה אחת אז לא, את צריכה לאכול עוד וגם אם זה לא כל היום רק זה זה גם לא בריא, הגוף צריך דברים יותר בריאים גם, אבל זה בסדר גם לאכול פחות בריא
שואל השאלה:
^m.y.k
כן
^m.y.k
כן
אנונימית
אז לא ., זה לא בסדר.
זה לא בסדר.תוכלי בריא.
לא, תאכלי עוד
אנונימית
כן
אבל תאכלי בריא
אבל תאכלי בריא
הכל טוב תאכלי מה שבאלך מה עש
באותו הנושא: