7 תשובות
כן
זה נורא
כן
קרוב ממש
פשוט את כל הזמן צריכה להיות עם הראש למעלה וזה לא נוח כל כך כי זה קרוב רצח וזה לא טוב לעיניים
כן
זה מזעזע
אני תמיד בשורה 7/8/9 כזה
אני הייתי עם אחים שלי וזה לא היה כזה נורא
אנונימי
קרוב ממש וקשה להסתכל מלמעלה. אני אישית תמיד אוהבת 7+