2 תשובות
בקשי מאמא \ מאחותך שתעשה לך מסאג' d:
דבר ראשון זה לא מותניים זה שרירי אלכסוניים זה טוב שכואב לך
אולי תרגלת הרבה תרגילים היום אז כואב לך
זה יעבור אין איך לשחרר את זה
אולי תרגלת הרבה תרגילים היום אז כואב לך
זה יעבור אין איך לשחרר את זה
באותו הנושא: