2 תשובות
בקשי מאמא \ מאחותך שתעשה לך מסאג' d:
דבר ראשון זה לא מותניים זה שרירי אלכסוניים זה טוב שכואב לך
אולי תרגלת הרבה תרגילים היום אז כואב לך
זה יעבור אין איך לשחרר את זה