התחברות
הרשמה
הייתי בראיון לפני יומיים ואמרו שיחזירו תשובה ולא החזירו כדאי להתקשר או לשלוח הודעה?
30 ביוני 2022, 22:14
ראיון עבודה
עבודה
עבודת נוער
תשובה אחת
תחכי עוד קצת
ע
עומר אדם המלך שלי
באותו הנושא:
ביום ראשון הייתי בראיון עבודה לחנות ואמרו שיצרו איתי קשר.
הייתי בראיון עבודה ואמרו שיתקשרו אליי היום בבוקר לראות אם התקבלתי היא לא התקשרה יש מצב שלא? כי חברה שלי אמרה שאם אמרו
הייתי היום בראיון עבודה וגיליתי שהמסעדה שעשיתי בה את הראיון זה מסעדת בשרים....
למי שהיה במיון לראיון מקוון במודיעין- צריך לשלוח את הגיליון ציונים ביום הראיון או שאפשר לפני?
הייתי בראיון עבודה לפני שבוע ועכשיו המנהל כתב לי להגיע מחר לניסיון
לפני כמעט שבועיים הייתי בראיון למדא הם אמרו שהם יתנו תשובה אחרי שבועיים אם התקבלתי אבל לא עברו בדיוק שבועיים הם מתקשרים בדיוק אחרי הזמן שהם אמרו?
הייתי לפני יומיים בראיון עבודה...
לפני יומיים הייתי בראיון במדא (כיתה ט)
אם הייתי בראיון עבודה ואמרו לי שיתקשרו להגיד לי מתי לבוא להתחיל
הייתי בראיון עבודה ביום ראשון שעבר ואמרו לי שיגידו לי אם התקבלתי ולא אמרו לי עדיין...
אם אתמול הייתי בראיון עבודה ואמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו זה אומר שלא קיבלו אותי?