6 תשובות
זה באמת לא רלוונטי בכיתה ח
איך את בכיתה ז ויש הקבצות
שואל השאלה:
למה?
שואל השאלה:
כי כיתות זה בבית ספר שלי התחילו כבר מכיתה ז
אני חושבת שאת צריכה או לבקש לרדת הקבצה אחת,או לנסות באמת במהלך הקיץ לשפר,דרך יוטיוב או כל מיני כאלה ,גם אני בהקבצה א,כן זה קשה חחח
המטרה של הקורס קיץ זה לעזור לך בחומר.
קורס קיץ זה לתלמידים שצריכים חיזוק נוסף או השלמה של נושא כלשהו.
גם אניי הייתי פעם אחת בקורס קיץ וזה היה סבבה לחלוטין.
בקיץ יש לך הרבה זמן לשבת ולהשלים את החומר שאת לא מבינה או שאת מתקשה בו, אל תוותרי לעצמך בקלות. תנסי, תתאמצי, אבל אל תוותרי אוטומטית כי אין לך כוח להשקיע או כי זה חופש את צריכה לישון עד 2 בצהריים.
תשלימי אץ החומר שאת צריכה, שנה הבאה תגיעי מוכנה יותר.
מתמטיקה של כיתה ז'זה יחסית קל יותר, לרוב לומדים שם משוואות ופונקציות לא?
בעיות מילוליות זה כבר כיתה ח', הוכחות בגאומטריה גם בכיתה ח'
זה יחסית חומר שאמור להיות לך קל ומהר להשלים, אז אל תוותרי לעצמך.
בהצלחה אלופה