8 תשובות
לא למה שאני אקום?
לא, אני הלכתי לישון בשלוש וחצי בלילה
אני הייתי ערה עדיין בשעה הזו
לא.
כן
כן כרגיל בעיות שינה וזה
הלילה כן
^^^^^^the only right answer
באותו הנושא: