16 תשובות
זה לא באמת קשור לממשלה
קשור למלחמה
גם וגם הממשלה יכולה להלחם בזה אבל הם מחליטים לצאת לבחירות 5 ולתת 20 מיליון למפלגות במקום לעם שלנו בושה
היא לא קשורה לממשלה
היא קשורה לעליית הנפט ולעליית שער הדולר שממש מזנק בימים אלו
גם וגם
כעיקרון
בכל העולם עולים מחירי הדלק בעקבות המלחמה באוקראינה
עכשיו- איך זה קשור לממשלה?
יפה
יש מס על הדלק
ככל שהמס יותר גבוה ככה המחיר של הדלק
והממשלה בוחרת להעלות את המס על הדלק בזמן שהם *יכולים* יש להם את האופציה להוריד אותו
ובמקום זה הם מעלים
^הורידו כבר מס..
המדינה בכל זאת צריכה כסף
זה קשור קצת לממשלה
העליה קיימת זה נכון אבל הממשלה יכולה להוריד מס
^למדינה יש כסף, והיא יכולה להשיג אותו ממקומות אחרים ולא מאזרחים שקונים דלק
^^ למדינה יש עוד דרכי הכנסות סליחה
העלת מחירי החלב
מס הכנסה שבואי לוקחים המוןן
ועוד דברים (המון)
^^^ בנוסף, המדינה לא במינוס, המדינה ב-פלוס
משמע- יש עודף כסף
אז להעלות עוד הם לא צריכים
הם יכולים להוריד ממלא מקומות על מנת לחסות את החוב אבל מעדיפים לדאוג למחבלים ולתת להם מקום בכלא ואוכל ולתת לחמאס ולכל מקום כספים במקום לתת להם עונש מוות ואת כל הכספים לתת לעם היהודי פה
אנונימי
^המדינה בגרעון תקציבי כבר המון שנים
למדינה אין כסף...
אתה יכול לנסוע ברכב חשמלי או בתחבורה ציבורית אם הדלק יקר לך
דלק זה מותרות
מאיפה הבאתם את זה שלמדינה יש עודף כסף?
זה ממש לא נכון תקראו את המאזנים ותראו שהמדינה בגרעון תקציבי.
ועכשיו עם המערכות בחירות הוא רק גדל וגדל וגדל
^ ^ממש ממש ממש ממש ממש לא
לראשונה לאחר המון שנים, ישראל נמצאת ב-"פלוס" במקום במינוס
אז לא לדבר שטויות דיברו על זה לא מזמן בחדשות
כל שנה המדינה בגירעון של 50 מיליון את זה אמר מנכ"ל משרד האוצר אצל אופירה וברקוביץ
מי אמר לך תשטות הזאת?
הפוליטקאים מהקאלציות בפייסבוק?

הם ישקרו לך על כל דבר שקשה לבדוק
אם למדינה היה באמת עודף כסף אז ההינו רואים את זה...
אין לנו שום עודף כסף...
גם אחרי יצוא הגז הטבעי אין למדינה מספיק הכנסות לעומת ההוצאות
^ אמרו
ב ח ד ש ו ת