10 תשובות
ספרי למה מקנאה ואגיד לך אם הגיוני
אנונימית
הגיוני.
קרה לי גם ולקח לי לשחרר ממנה שנתיים.
אכן הגיוני
כן ממש הגיוני
הגיוני לגמרי
שואל השאלה:
וגמרנו את הקשר ברע .
אנונימית
הגיוני זה כן
גם אני ככה
אנונימית
אין דרך לסיים את הקשר בטוב? וואלה הניתוק טרי?
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לסיים אותו דבר דיברנו והכל טוב
ואז שמעתי מה היא הפיצה עליי ^
אנונימית