התחברות הרשמה

שווה להלחם ולצאת קצונה כדי להיות קצינת תש ?

2 ביולי 2022, 22:41
חייליםגיוסקצונה    
תשובה אחת
אם זה החלום שלך, לכי על זה
א
אנונימית110000
באותו הנושא:
בת 15. שווה לי להלחם?
בנים חייבים להיות בצבא? (קרבי, להלחם)
קיבלתי מיונים לקצונה יעודית בצבא. שווה או לא?
שווה להלחם על מישהי שמסננת?
שווה להלחם על אהבה?
שווה לבוא לבית ספר ולצאת מבית ספר בלימוזינה?
באיזה חיל יעודי לקצונה הכי שווה?
אפשר להיות מדריכת חיר ולצאת לקצונה?
איפה מגיעים מהר יותר לקצונה- דרך מסלול יעודי לקצונה או דרך תפקיד רגיל ולצאת לקורס קצינים?
אני בצבא וקצת מתחרטת שלא הלכתי ללוחמה שווה להלחם על זה או להשאר עם מה שיש?
שווה לעשות עבודה ולצאת לפולין?