12 תשובות
אין לי חבר אבל אני לגמרי איתך
אני לא מבין מה הבעיה... אתן אמורות לסמוך עליו שלא יבגוד בכם, אמון זה מאוד חשוב במערכת יחסים ולהפך זה טוב שהוא נהנה ויוצא עם חברים, כמו שלכן מותר לצאת עם חברות גם לנו מותר לבלות עם חברים שלנו. אז לא תיפגשו כמה ימים אבל לפחות תדעו שהוא נהנה
חבר של אחותה של ידידה שלי עושה משחק של פסיכי עם החברים שלו של מי מזיין הכי הרבה משהו הזוי יש סרטון על זה בטיקטוק
שואל השאלה:
ראיתי יואו איזה גנובים
ראיתי יואו איזה גנובים
אנונימית
גם לי אין חבר אבל אני איתך
כן באמא שלי איזה חולים
חחח מישהי פה התמרמרה
קחי בקליל
אני חושבת שיעדי תיירות בליינים כמו האי זקינטוס שהמטרה שם זה להתמסטל, לרקוד ולהתפרע בהחלט ידליק נורות אדומות אצל כל אחת.
עם כל הכבוד, יש לתת אמון ויש להיות טיפשה.
יש מקומות ויש מקומות.
למה שלא יקח את הבת זוג שלו איתו?
מה יש לו להסתיר?
להיפך. אם הוא אוהב אותה הוא צריך לרצות שהיא תהיה שם איתו.
אני יכולה לספר לכם שבעלי, חודשיים אחרי שרק התחלנו לצאת טס עם חברים לאמסטרדם/ברלין וזה נקבע מראש, לפני שיצאנו אני והוא והוא לא ידע איך לסרב.
ובאמסטרדם הם ניסו להזרים אותו לבית זונ**ת, כי המסכנים האלו היו חייבים לשלם על סקס. מה לעשות.
ובוא נשאר בחדר ודיבר איתי כמו בכל ערב בשיחת וידאו.
כן הוא עישן וכן הם עשו שטויות וידעתי מהכל. מה הם עשו בכל יום ויום, ואיפה היו ומי הספיק לריב עם מי.
וכן. היה לי ביטחון מלא בגבר שלו כי הוא הוכיח לי שיש לי על מי לסמוך וגם הפעל את החברים שלו כשסיפר לי על ההצעה שלהם.
והם ידעו אחר כך שאני יודעת וביקשו ממני סליחה.
הרוב לא כאלה.
וכדי שהם יהיו כאלה הם צריכים להעריך ולאהוב את האישה שלהם ולראות רק אותה.
ואולי הייתי טסה איתם אם לא הייתי עובדת באותו הזמן, בכל מקרה זה לא עניין אותי וכן רציתי שיטוס.
והזהרתי אותו מראש שאין אצלי משחקים.
אבל יש הבדל בין לתת אמון לבין להיות טיפשה.
הכי חשוב זה להכיר בדיוק את הגבר שלך.
שלי במקרה הוא טיפוס כנה ורגיש שמאוד משתדל לעזור ומתחשב❤
עם כל הכבוד, יש לתת אמון ויש להיות טיפשה.
יש מקומות ויש מקומות.
למה שלא יקח את הבת זוג שלו איתו?
מה יש לו להסתיר?
להיפך. אם הוא אוהב אותה הוא צריך לרצות שהיא תהיה שם איתו.
אני יכולה לספר לכם שבעלי, חודשיים אחרי שרק התחלנו לצאת טס עם חברים לאמסטרדם/ברלין וזה נקבע מראש, לפני שיצאנו אני והוא והוא לא ידע איך לסרב.
ובאמסטרדם הם ניסו להזרים אותו לבית זונ**ת, כי המסכנים האלו היו חייבים לשלם על סקס. מה לעשות.
ובוא נשאר בחדר ודיבר איתי כמו בכל ערב בשיחת וידאו.
כן הוא עישן וכן הם עשו שטויות וידעתי מהכל. מה הם עשו בכל יום ויום, ואיפה היו ומי הספיק לריב עם מי.
וכן. היה לי ביטחון מלא בגבר שלו כי הוא הוכיח לי שיש לי על מי לסמוך וגם הפעל את החברים שלו כשסיפר לי על ההצעה שלהם.
והם ידעו אחר כך שאני יודעת וביקשו ממני סליחה.
הרוב לא כאלה.
וכדי שהם יהיו כאלה הם צריכים להעריך ולאהוב את האישה שלהם ולראות רק אותה.
ואולי הייתי טסה איתם אם לא הייתי עובדת באותו הזמן, בכל מקרה זה לא עניין אותי וכן רציתי שיטוס.
והזהרתי אותו מראש שאין אצלי משחקים.
אבל יש הבדל בין לתת אמון לבין להיות טיפשה.
הכי חשוב זה להכיר בדיוק את הגבר שלך.
שלי במקרה הוא טיפוס כנה ורגיש שמאוד משתדל לעזור ומתחשב❤
איזה הגזמה עשית לה פה מגילה
שואל השאלה:
כפרה עלייך איך השקעת
כפרה עלייך איך השקעת
אנונימית
חחח כזו אני.
מגילות זה הקטע שלי
לא מתחברת לקטע הזה של לזרוק מילה וחצי שאפילו לא מעביר דעה רק מסכסך או בא לצאת ידי חובת השתתפות.
מישהו שאל שאלה, בואו ננסה להרים לו או לפחות לחזק או לשתף מהניסיון האישי.
אחרת מה אנחנו עושים פה בכלל?
אם אתם יודעים להתנסח בצורה מכבדת, תשתפו, למה לא בעצם? זה הרבה יותר מעניין❤
מגילות זה הקטע שלי
לא מתחברת לקטע הזה של לזרוק מילה וחצי שאפילו לא מעביר דעה רק מסכסך או בא לצאת ידי חובת השתתפות.
מישהו שאל שאלה, בואו ננסה להרים לו או לפחות לחזק או לשתף מהניסיון האישי.
אחרת מה אנחנו עושים פה בכלל?
אם אתם יודעים להתנסח בצורה מכבדת, תשתפו, למה לא בעצם? זה הרבה יותר מעניין❤
באותו הנושא: