8 תשובות
כן
ברור
כן ברור מה זה אפילו לא שאלה
חד משמעית, ככה או ככה לוקחים את הציון הגבוה אז ככה שאין לך מה להפסיד
לך על זה אני איתך גם ב5 בי"א הראש שלי לא בלימודים אבל עושים את ההכי טוב שלנו ושומע ש70 סופי זה אחלה של ציון
אני בדיוק באותו מצב ואני ניגשת. תיגש תנסה לעשות את מה שאתה יכול ויהיה בסדר. בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה, בהצלחה גם לך(:
תודה, בהצלחה גם לך(:
אנונימי
ציון מהמם ל-5 יח"ל, לדעתי תנסה לשפר במועד חורף, אין מה להפסיד. לך על המזל.
באותו הנושא: