התחברות
הרשמה
יש לי שכן שאנחנו ידידים ממש טובים
אנחנו מדברים מלא בואצפ והכל
אבל בחיים לא התחבקנו, זה מרגיש כזה לשנינו מוזר כי אנחנו כמו אחים, והיום הוא טס לחול לחצי שנה ואני ממש רוצה לתת לו חיבוק איך לעשות את זה בלי שזה יהיה מביך?
3 ביולי 2022, 11:32
ידידות
ידידים
התאהבות
4 תשובות
לא יותר מידי לחשוב
תחבקי
ח
חושם לאב
בלי לחשוב
ת
תנוך
פשוט לתת לו חיבוק
א
אנאקין סקייווקר
פשוט לחבק
L
Love is only a feeling
באותו הנושא:
באלי לגרום לאקסית של ידיד שלי לקנא בזה שאנחנו ידידים טובים מה לעשות לידה איתו?
נדלקתי על משתמש פה שאנחנו ידידים טובים..
שבחורה כותבת לי אתה עוד מאז לכתוב לי אחרי מה שעשית ואני כזה לא מבין מה היא רוצה מהחיים שלי וחשבתי שאנחנו ידידים טובים
זה סבבה שאנחנו מתנהגים ממש כמו ידידים טובים ולא יותר מזה בדייט?
האם זה הגיוני שאנחנו ידידים ממש טובים וכותבים אחד לשני לילה טוב ובוקר טוב?
אוקי יש מישהו שאנחנו ידידים טובים, ואנחנו כל הזמן מתחבקים ואחד בתוך השני והוא מנשק אותי וזה אבל כאילו במצח ובראש וכאלה
יש לי ידיד טוב שאנחנו כל היום מדברים וכולם חושבים שאנחנו חברים והכל
הקראש שלי הציעה לי שנעבוד על כולם שאנחנו ביחד(אנחנו ידידים ממש טובים) מה אני עושה???
יש לי קראש אבל הבעיה היא שאנחנו ידידים ממש טובים
כמה זה מסתכל מ1 עד 10 שהקראש אמר לי שאנחנו חברים טובים ושאני אחלה ידידה?
האקס שלי שאנחנו ידידים מאוד טובים רשם לי אני מתגעגע, אני לא מתגעגתע אליו מה לענות?