2 תשובות
וואו לא זוכרת אבל משהו לערבב עם שמן מלח קיצר יש מתכונים בגוגל וגם רשום על האריזה תנסי את זה
לטגן פתיתים עם קצת שמן (שיהיו כמה שזהובים) ואז להוסיף כוס ושליש מים רותחים ואז תוסיפי כף של אבקת מרק ולערבב מדי פעם עד שמוכן
אנונימית
באותו הנושא: