4 תשובות
לא , אבל כנראה שאת תהיהי עייפה
אם את מרגישה בסדר ולא עייפה תלכי אם את מרגישה שאת לא מסוגלת אז תלכי יום אחר הכל טוב אל תעמיסי על עצמך
לא בהכרח, את פשוט תהיי עייפה עוד יותר...
לא, לא תצליח לעשות שם כלום
אנונימי
באותו הנושא: