6 תשובות
לא, מעל הבגדים
לא
אף פעם לא עשו לי בדיקות לב
אף פעם לא עשו לי בדיקות לב
אני משער שאת מדברת על א.ק.ג, זה עם בגדים פשוט עם חולצה למעלה. מומלץ שתשימי גוזיית ספורט או משהו
רק לפני תחרויות עושים
ואם את מדברת על אקג אז זה מדבקות ששמים מסביב לאיזור של הלב
ואם את מדברת על אקג אז זה מדבקות ששמים מסביב לאיזור של הלב
^אלו הבדיקות השגרתיות שלוקחים אותך בשביל למדוד לחץ דם ודופק לב בשביל לראות שאתה כשיר לשחק ולהתחרות
שואל השאלה:
כןכן אני מדברת על א.ק.ג
כןכן אני מדברת על א.ק.ג
אנונימית
באותו הנושא: