6 תשובות
14-15 תלוי בתורים וההתנהלות
זה משתנה. אני סיימתי לקראת ארבע
שואל השאלה:
וואי וואי אבאלה
אנונימית
אני סיימתי ב13 כזה
יש עומסים על הכח אדם שם אז יש מצב שאפילו לא תסיים שם ותצטרך לחזור ביום אחד
חמש כי הם מתחילים לסגור.
יש לי חברים שעשו תוך שעה שעתיים ואני הייתי שם באזור ה5 / 6 שעות לצערי