14 תשובות
וואי לא סובלת שזה קורה לי ואז בסוף אני מתעוררת בבוקר כשהפלייליסט של ה10 שעות שלי מגיע לשיר האחרון ואני כזה שיט מה פספסתי את כולם
שואל השאלה:
בסדר אני רק מקשיבה לשיר של וואין המושלמת עם הקול הכי יפה בעולם ואני אלך לישון אחרי זה
מחכה לשיר החודשי שלה :
בסדר אני רק מקשיבה לשיר של וואין המושלמת עם הקול הכי יפה בעולם ואני אלך לישון אחרי זה
מחכה לשיר החודשי שלה :
אנונימית
חח טוב אבל מי זאת
שואל השאלה:
wheein המושלמתת
יש לה קול מדהים
wheein המושלמתת
יש לה קול מדהים
אנונימית
אמ פשוט לפעמם אני הולך לישון אם שירים פשוט בגלל שלפעמים אני חופר על אותם כמה שירים אז הם פשוט ברקע אני כבר לא שומע אותם...
חחח מבינה לגמריי , לשמוע שיר קצת מדכא
תשני עם מוזיקה
יותר כיף
יותר כיף
חחחחחח וואו מאמאמו מדהימות באופן כללי כל אחת מהן זה וואו
וואלה לא מכירה אולי נבדוק
פשוט תשני עם מוזיקה אבל מרגיעה הכי כיף
יש שירים עם ווייב של סיום (לפחות ככה זה מרגיש לי), פשוט תשימי אחד כזה ותלכי לישון. זה מה שאני עושה
וואו איי פיל יו יש פעמים שאני פשוט שעות בפלאפון רק כי לא בא לי להפסיק לשמוע שירים
לכי לישון עם מוזיקה
תרדמי עם מוזיקה זה יותר כייף
באותו הנושא: