10 תשובות
כלום
את תחיי
דווקא זה בריא זה מאריך חיים אם זו קובייה אחת ביום
מה כבר יכול לקרות
אנונימית
שום דבר
^^^^מה הקשר מאריך חיים
היהי לך יום מתוק!
הסוכר יכנס לבטן הוא יפריש חומר צהוב החומר הצהוב יגדל ויגדל ויגדל ופתאום תרגישי בבטן כאבים חזקים ממש יום אחרי זה תראי שהפרצוף שלך נראה כמו קוביה ושבוע אחרי החומר הצהוב שגדל והתרבה כי אכלת כל יום קוביה יהפוך ליצור לא מובן,היצור הזה מסוכן מאוד והוא יפוצץ לך את הבטן.ליצור זה קוראים:בובי בוטן
תהפכי לקוף
תהיה מאושרת