18 תשובות
כן! חיות זה כיף וחמוד
אם את רוצה אז כן
מה שבא לך:)
לי יש 2.
קצת אחריות, אבל הן חיות חמודות ושובבות:)
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת אבל נגיד שהם ישרטו אותי בפנים וישאר צלקת כי ראיתי שזה קורה למלא
יש דרך להפחית את השריטות והנשיכות שלהם?
אנונימית
^^ תשתדלי שלא לקרב את הפנים אליהם יותר מדי
או לעמוד קרוב מידי אליהם עם הראש
כןן!!!
היה לי חתול במשך 14 שנה ולצערי הוא נפטר מסרטן...
חתולים באמת חיה נעימה, שלווה, לפעמים יכולה טיפה "להשתגע" לנשוך ולשרוט אבל זה רק מתוך כוונה שהם מפוחדים מהאדם שמתקרב אליהם ושם לא רוצים להיפגע אז הם מגנים על עצמם. הרי הם לא מכירים אותך בהתחלה אז הם לא יודעים מי את והופחדים ממך כי בשבילהם את יכולה להוות להם סכנה. אין להם באמת סיבה לפגוע או לתקוף באף אחד לכן אם תאמצי חתול תוקפני, תיזהרי לא להקרב אליו יותר מדי על ההתחלה הוא יתרגל אליך וילמד לאהוב אותך.
לא
אם בא לך כן למה לא
כן זה חתיך
ולחנך אותם מגיל קטן לא לשרוט ולננשוך זה אפשרי