3 תשובות
אם שובצת, אז זה אומר שעברת גיבוש. משמע התנדבות לתפקיד ורצית אותו.
למה שתתנדבי לתפקיד אם את לא יודעת מה הוא?
וכל עוד התפקיד מעניין אותך ואת מתחברת, אז כן, הוא טוב.
אני נגיד, לא מתחברת, אז לי הוא לא טוב. אם את מתחברת, אז כן.
למה שתתנדבי לתפקיד אם את לא יודעת מה הוא?
וכל עוד התפקיד מעניין אותך ואת מתחברת, אז כן, הוא טוב.
אני נגיד, לא מתחברת, אז לי הוא לא טוב. אם את מתחברת, אז כן.
ברור שזה טוב! בהצלחה
פצצה
באותו הנושא: