3 תשובות
תעשי על אוטומט, היום כמעט ולא בשימוש הידני ועוד כמה שנים כנראה שכבר לא יהיה בכלל..
אנונימית
צריך מינימום 6000 ש"ח בשביל מינימום שיעורים וטסט ראשון.

אני עברתי ראשון על ידני
לדעתי עדיף ללמוד על ידני.
הוצאתי בגיל 16 ו11 חודשים.
6000 בערך טסט 1 אוטומט
E16