9 תשובות
לא צופה בתכנית אבל ליבי נוטה להסכים איתך
חרם זה דבר נורא
איך אנשים בני 30 עושים חרם בכלל בושה פשוט...
אחר כך תפלאים איך ילדים עושים חרם
אם אלה ההורים אז אין פלא שכאלה ילדים יוצאים להם

אם אני הפקת ההאח הגדול אני הייתי מעיף אותם !
אנונימי
מסכנים
גועל נפש
אנונימי
איכס להעיף דחוףף
אנונימית
דוחים ממורמרים
"חרם" אפשר לחשוב
פשוט כולם שם ממורמרים ודוחים ומגעילים להקיא
זה פשוט קצת בריונות כלפיה כי בר ודיאן מקנאות בה ונתנאל עושה כל מה שדיאן אומרת לו לעשות אז הוא גם כביכול בצד של דיאן כל הזמן ויוצא על טליה
נתנאל אפס ללא ספק
איכ אני מזועזע מהם,התנהגות מגעילה.
אני לא הבנתי עדיין למה לא העיפו אותם
אנונימית
מן הסתם שמזעזע...