4 תשובות
שואל השאלה:
לשרת זה משהו אחר, לגבי טירונות דווקא ממש סבבה שם. יש שם אפילו מזגנים בחדרים מה שלא היה עד לפני חודשיים. ואני אישית רוב הזמן בחדר
אנונימי
חחח טוב
בוא תשרת שם תרצה לעבור לשירות לאומי
אנונימית
שואל השאלה:
דווקא אחלה של מקום באמת.
אנונימי
הייתי בטירונות שם וזה זבאללה
אנונימית