6 תשובות
דיליי
את יכולה, אחרי חתימת החוזה ללכת עם זה למשרד השיכון ואת אמורה לקבל בערך 750 ש''ח אם ללא טועה (לחודש) מטעם הקצבת נכות שלך
אבל תביאי את החוזה חתום איתך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה אבא שלי משכיר לי
אנונימית
עברתי אלימות סורי-
אנונימי
שואל השאלה:
מה?
תגיד הכל טוב אצלך? מישהו הפיל אותך?
יש לי את ההורים הכי מדהימים בעולם כנראה בגלל ניסיון אישי אתה לא יודע מה זה הורות
אנונימית
ילדה אל תגורי מה אם הוא יעשה לך משהו
זה נראה לי מוזר לא לגור עם אימא במקום זה
אנונימי
לא הבנתי אותך.
אם אבא שלך משלם לך על השכירות אז אני לא חושב שאת מקבלת משהו
אבל אם את משכירה דירה ומשלמת מעצמך אז מגיע לך לקבל ממשרד השיכון סיוע בשכ''ד.
אנונימי