4 תשובות
בדכ עדיף עם יותר משקל כשיש לך טכניקה טובה אבל זה תלוי בתרגיל
כן אחי עם משקל מועט ויותר חזרות אתה לא מגיע להיפרטרופיה ואתה עובד יותר על סיבולת ופחות על הגדלת התאים אם מעניין אותך תקרא על זה
אם בשניהם הטכניקה שלך טובה באותה המידה אז עדיף יותר משקל לפחות חזרות
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימי
באותו הנושא: