4 תשובות
אני לא חושב.
נשמע לי שטות.
נשמע לי שטות.
לא נראה לי זה נשמע לי יותר מידי הזוי לפסול על זה.
שואל השאלה:
פשוט אם אני לא טועה כתוב בהוראות של הדף הראשון לא לכתוב שם אבל מקווה שיתעלמו מזה פשוט
פשוט אם אני לא טועה כתוב בהוראות של הדף הראשון לא לכתוב שם אבל מקווה שיתעלמו מזה פשוט
אנונימי
לא הלכה לך הבגרות, אם לא אמרו לכם לפני הכל בסדר
באותו הנושא: