4 תשובות
אני לא חושב.
נשמע לי שטות.
לא נראה לי זה נשמע לי יותר מידי הזוי לפסול על זה.
שואל השאלה:
פשוט אם אני לא טועה כתוב בהוראות של הדף הראשון לא לכתוב שם אבל מקווה שיתעלמו מזה פשוט
אנונימי
לא הלכה לך הבגרות, אם לא אמרו לכם לפני הכל בסדר