9 תשובות
מגנים עליו אין מקום לחרמות
לא הייתי משתתף בחרם בחיים
והייתי מנסה להגן עליו ולגנות את החרם הזה
והייתי מנסה להגן עליו ולגנות את החרם הזה
מגנים עליו.
יצא לי להיות בסיטואציה הזאת וככה פעלתי ואני מאמינה שאם אני שוב אתקל בה אמשיך להגן עליו כמו אז
יצא לי להיות בסיטואציה הזאת וככה פעלתי ואני מאמינה שאם אני שוב אתקל בה אמשיך להגן עליו כמו אז
כאילו תלוי מי הבן אדם
לא יודעת איך הביתי ספר שלכם מתנהגים אבל פעם אחרונה שעשו חרם על מישהו היה כשאני הייתי בכיתה ד
אבל נגיד אני כיתה יב עכשיו, ואף פעם לא באמת ראיתי חרם ממש חרם פועל
אולי הבן אדם הזה חרא ויש סיבה שלא מדברים איתו, ואם לא, אני אדבר עם האנשים ואבדוק למה הם עושים "חרם"
למרות שזה כנראה יהיה פשוט ריב בניהם, כי אני ממש בספק שאפילו בכיתה ז או ח למישהו יהיה השפעה כלכך חזקה שהם יגרמו לשכבה שלמה לעשות חרם על ילד
לא יודעת איך הביתי ספר שלכם מתנהגים אבל פעם אחרונה שעשו חרם על מישהו היה כשאני הייתי בכיתה ד
אבל נגיד אני כיתה יב עכשיו, ואף פעם לא באמת ראיתי חרם ממש חרם פועל
אולי הבן אדם הזה חרא ויש סיבה שלא מדברים איתו, ואם לא, אני אדבר עם האנשים ואבדוק למה הם עושים "חרם"
למרות שזה כנראה יהיה פשוט ריב בניהם, כי אני ממש בספק שאפילו בכיתה ז או ח למישהו יהיה השפעה כלכך חזקה שהם יגרמו לשכבה שלמה לעשות חרם על ילד
לא הייתי מגנה עליו מול כולם, כי אני יודעת שישר יצאו עליי וזה לא ייגמר בטוב. מה שכן הייתי עושה זה פונה למורים, למנהלת, לסגן מנהלת ולכל מי שצריך כדי שזה יפסיק, אף ילד לא צריך לסבול דבר כזה.
אני לא יודע מה הייתי עושה אבל מבפנים אני מתפלל שמישהו יחבוט לילדים כאלה בראש
בהתחלה הייתי מתייעצת עם ההורים שלי ומבקשת אם הם יכולים לעזור וליידע את ההורים של המוחרם ותופסת את הצד של המוחרם ומגנה עליו
כל העניין הזה של החרמות מזעזע וחייבים לגרום לזה להפסיק
כל אלה שחושבים שהם מקבלים כוח ומנצלים אותו בצורה כזאת צריכים לקבל סטירה של החיים עצמם ולהבין מה הם עושים ולשנות את ההתנהגות שלהם ב180 מעלות אני באמת מרחמת על אותם ילדים שמובילים חרם כי אם הם חושבים שלרמוס מישהו אחר יעשה להם יותר טוב הם טועים ואני מאחלת להם להתחרט על זה ולחשוב על זה כל הזמן
כל העניין הזה של החרמות מזעזע וחייבים לגרום לזה להפסיק
כל אלה שחושבים שהם מקבלים כוח ומנצלים אותו בצורה כזאת צריכים לקבל סטירה של החיים עצמם ולהבין מה הם עושים ולשנות את ההתנהגות שלהם ב180 מעלות אני באמת מרחמת על אותם ילדים שמובילים חרם כי אם הם חושבים שלרמוס מישהו אחר יעשה להם יותר טוב הם טועים ואני מאחלת להם להתחרט על זה ולחשוב על זה כל הזמן
לשמחתי בחיים לא ראיתי חרם אבל אם היה הייתי הולך ומדבר אל מובילי החרם
אם זה לא היה עוזר הייתי פונה אל הנגררים
ואם גם זה לא היה עוזר הייתי הולך אל המוחרם ומדבר איתו ואנסה לעזור לו להתמודד עם זה
אם זה לא היה עוזר הייתי פונה אל הנגררים
ואם גם זה לא היה עוזר הייתי הולך אל המוחרם ומדבר איתו ואנסה לעזור לו להתמודד עם זה
ברור שמגנה עליו
באותו הנושא: