15 תשובות
לא, זרמים שאתה מרגיש הם יותר כמו צמרמורת. אפשר להרגיש אותם בעיקר מאחורי הראש.
4AM
לא בהכרח
שואל השאלה:
זה באיזור של הראש והרגליים כזה
אנונימי
מכיר את זה. זה נורמלי.
4AM
ממש לא, זה יכול להיות שהמצת את השיריר יותר מידי
שואל השאלה:
זה כבר איזה 3 ימים
אנונימי
את מתאמנת?
שואל השאלה:
אני עושה שכיבות שמיכה וכאלה
וגם סובל מחרדות זה יכול להיות קשור?
זה יכול להיות סימן לשיתוק או משהו כזה?
אנונימי
זה ממש קשור לחרדות.. אולי תדברי עם רופאה על זה
ולא זה ממש לא קשור לשיתוק אל תלחיצי את עצמך
כן זה יכול להיות סימן לחרדות. אלו צמרמורות רנדומליות בגוף שעוברות אחרי כמה זמן. אני נגיד מרגיש את התחושה הזאת כשאני מרגיש בסכנה או כשאני שומע שיר שאני ממש אוהב. זה נורמלי, אחרי הכול. אין סיבה לבדוק את זה.
4AM
לא, למה? אני מניח שבדקת בגוגל אז תדע שבחיים אל תנסה לאבחן את עצמך לפי גוגל כי ישר זה כותב שיש לך משהו סופני חלילה..
בקיצור לא חושב שזה משהו מסוכן אבל עדיין לך תבדוק את זה. תרגיש טוב אחי
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי הפרעת חרדה כזאת שאני מרגיש אותה הרבה מהיום אבל אני לא מרגיש את הזרמים בהתקפים
זה עדיין יכול להיות מחרדה?
אנונימי
שואל השאלה:
זה אבל יכול להיות גם שיתוק הזרמים האלו?
ביום שלישי אני אלך לרופא אבל אני ממש מפחד
אנונימי
אין לך מה לפחד אחי, הכל בסדר הכל יהיה טוב ואני כמעט בטוח שזה לא קשור
יש מצב זה חרדה, לי היה פריחה בכל הגוך מחרדות וממצב ריגשי זה הגיוני
אנונימי