9 תשובות
שואל השאלה:
זה היה ברבע לאחד לפנות בוקר בערך
זה היה ברבע לאחד לפנות בוקר בערך
אנונימי
אני חושבת שזה בסדר, ענית לה ממש חמוד
אנונימית
אין מה לענות על זה בטח היא סתם חושבת שאתה מוזר
^למה מוזר מה הקשר
אנונימית
כי חיים זה מוזר לכתוב את זה
שואל השאלה:
חיים מה מוזר בדיוק בזה
בכל מקרה יש לנו קשר מוזר כזה
חיים מה מוזר בדיוק בזה
בכל מקרה יש לנו קשר מוזר כזה
אנונימי
אל תדאג באמת, אני חושבת שהכל טוב ואם הידידה תחשוב שזה מוזר או משהו זאת בעיה שלה.
אם היא נפגעה זה משהו אחר, אבל אתה נשמע כמו מישהו שידע להתמודד עם זה (כאילו פשוט תסביר שזה בציניות)
אם היא נפגעה זה משהו אחר, אבל אתה נשמע כמו מישהו שידע להתמודד עם זה (כאילו פשוט תסביר שזה בציניות)
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר היא ענתה והכל טוב
בסדר היא ענתה והכל טוב
אנונימי
שמחהה לשמועע
אנונימית
באותו הנושא: