6 תשובות
הייתי אתמול בבכורה ולא היה כמעט אף אחד ראיתי רק 3 כולל אני מחופשים וזהו היו אנשים עם חולצות של סופרמן כאילו מה
שואל השאלה:
אני הולכת בשבע ליס פלאנט, לא יןדעת כי הסתכלתי על המקומות ודי מפוצץ.. נקווה לטוב :(
בדיוק :( ספרי איך היה
כנראה שלא אבל יכול להיות שיהיו מעט אנשים אבל הם יגיעו באנרגיות ממש טובות וימחאו כפיים ויצעקו
שואל השאלה:
^^הייתי והיה ממש מטורף בסוף!! כולם מחאו כפיים בכל הזדמנות שהייתה
לא בטוח, אני הייתי ב13.00 וזה היה ממש ריק, שזה באסה.
ואתמול היה מפוצץ ברמות שתוך כמה שעות נגמרו הכרטיסים.
זה באמת תלוי לאן את הולכת, תהני :)