13 תשובות
שואל השאלה:
נו אז מה סרטן יש לנו רמבם
אנונימית
כי כולם רגילים למרכז ולא מכירים משהו אחר מזה וגם רוצים להיות קרובים למשפחה שלהם..
שואל השאלה:
אבל אלו ערבים חמודים זה לא הערבים האיכסה
אנונימית
אהמ זה לא ממש נכון יש אצלכם מלא פשע אפילו אצל הנוצרים וחלק גדול מהם שונא יהודים^
אנונימי
שואל השאלה:
לא נכון לא נכון
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה זה ישראל זה לא יהודילנד
אנונימית
כן נכון כן נכון
זה פשוט אזורים שיהודים כמוך לא מסתובבים בהם יש חלקים בחיפה שממש דומים יותר לשכם מחיפה מבחינת אוכלוסיה ואפילו מראה
אנונימי
אני לא מסכים...
לצערי לא פעם ולא פעמים שקיבלתי קריאות אנטישמיות וקללות בערבית כשהייתי בחיפה מערבים שם
סרטן
אנונימית
אני אוהבת את חיפה והסביבה
יש מלא צעירים בחיפה ורואים את זה (לטובה)
הרבה זוגות צעירים מגיעים לחיפה
זה תלוי איזה אזור בחיפה לדעתי