6 תשובות
בלי מכסה
אפשר גם עם וגם בלי .
בלי מכסה.
בלי מכסה
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
בהתחלה עם, ואז שמוסיפים את הפסטה ללא מכסה.
מנסיון ששרפתי סיר
מנסיון ששרפתי סיר
באותו הנושא: