3 תשובות
אני ממליץ מאוד לנסות לפני חד"כ להתאמן לבד או בבית עם בקבוקי מים גדולים בתור משקולות לדוגמא, או לחילופין בפארק כושר שיש באיזור שלך. בכל עיר וישוב יש לפחות אחד
תלמדי דרך האינטרנט הכי טוב
תלכי לבד.
קודם כל,
גם אני בחדשה בזה והאמת שהייתי מאוד לחוצה בפעם הראשונה שהגעתי למכון, אבל אחרי זה ידעתי לבקש עזרה מהמאמן בחדכ בתרגילים שלא ידעתי איך לבצע אותם כי לא רציתי להיפצע.
אחרי שאת מבינה את הכל וכל זה, את פשוט מגיעה ועושה את הכל לבד וכבר מתרגלת לזה אחרי יום שאת מבינה מה זה כל דבר ואיפה כל דבר..
ואם את רוצה ללכת לעשות איזשהו תרגיל ואת רואה שתפוס, את שואלת את מי ששם כמה סטים, אם נשאר עוד איזה סט אחד פשוט תחכי שיסיים ואם יותר אז תתחילי תרגיל אחר בנתיים.
קודם כל,
גם אני בחדשה בזה והאמת שהייתי מאוד לחוצה בפעם הראשונה שהגעתי למכון, אבל אחרי זה ידעתי לבקש עזרה מהמאמן בחדכ בתרגילים שלא ידעתי איך לבצע אותם כי לא רציתי להיפצע.
אחרי שאת מבינה את הכל וכל זה, את פשוט מגיעה ועושה את הכל לבד וכבר מתרגלת לזה אחרי יום שאת מבינה מה זה כל דבר ואיפה כל דבר..
ואם את רוצה ללכת לעשות איזשהו תרגיל ואת רואה שתפוס, את שואלת את מי ששם כמה סטים, אם נשאר עוד איזה סט אחד פשוט תחכי שיסיים ואם יותר אז תתחילי תרגיל אחר בנתיים.
באותו הנושא: