9 תשובות
לא כזה
אולי אתה קצת חי בסרט, יש כאלה
מה
כל אחד ומה שהוא אוהב אני מניחה
נשמע כמו בעיה נפשית קלה:) אבל נורמלי לגמרי בגדול
זה מדהים
אנונימי
לא פסיכופטי בכלל מה אני אגיד
מקווה שזה ספאם
לא מוזר . אם זה עושה לך ריגוש זה בסדר.
אם אתה רוצה שהוא אלחץ על האדק לך לטיפול
כןכן מאוד