100 תשובות
תיהיה טבוענית
למי אכפת מהגוף של החיה תחשבי על הטעם האלוהי הזה
אני לא מדמיינת את עצמי מפסיקה לאכול בשר!
שואל השאלה:
אבל אני לא מסוגלת להכניס את זה לפה ושזה יהיה בקיבה שלי זה גוף! גוף של בעל חיים זה הזוי!
התחלתי לחשוב על זה רק לאחרונה אני בת 13
אנונימית
אתם אגואיסטים המוות לא שווה את הטעם בואו אני יהרוג אתכם ויאכל כי מה אכפת לי העיקר הטעם
אנונימית
אבל זה מת כבר אז מה אכפת
איך אנשים פה מנסים להכריח אותה לאכול בשר אפילו שהיא לא רוצה מרוב שאתם מפחדים שמישהו יהיה טבעוני למפאו. אחר כך אומרים שטבעונים הם אלה שנכנסים לאחרים לצלחת.
לשאלה - תעשי מה שמרגיש לך טוב, אם מגעיל אותך את לא חייבת, יש המון תחליפים גם וגם ככה הבשר בימנו מפוצץ בהורמונים וקורטיזול. את יכולה לאכול ביצים ודגים נגיד אם זה פחות מגעיל אותך, דגים זה הרבה יותר בריא גם.
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא טעים לי כבר כי אני מבינה מה אני אוכלת
אנונימית
אז אל תאכלי בשר ישאר יותר לנו
טוב זה דעה שלך והרצון שלך
אני ממש מבינה אותך
אני אומרת את זה כצמחונית (שמאותו סיבה שאת) להיות צמחוני זה לא בריא בכלל, זה הרס לי את ההתפתחות
תחשבי על זה שכולם אוכלים בשר
תלכי עם החברות שלך לאכול המבורגר אולי זה יעזור לך
אנונימית
ניקול זה שהחיה מתה לא אומר שצריך לשתף אם זה פעולה אם נפסיק לאכול חיות העולם יהפוך לטוב יותר
אנונימית
ממש לא
שואל השאלה:
איכ גם דג זה מגעיל
מסכן..
אנונימית
העולם לא יהפוך לטוב יותר עם נפסיק לאכול בשר אל תבלבל תשכל
אני צמחונית מגיל 6
אז זה ממש בסדר מגיל 13(:
שואל השאלה:
אי אפשר להיות צמחונית ולהיות בריאה?
אנונימית
אני מאוד בריאה
לפני הבדיקות דם שאני עושה כל חצי שנה הכל בסדר אצלי
אפשר אבל זה קשה
אני צמחונית ואני לא בריאה
את צריכה לאכול מלא תופסות וגם זה לא מספיק
תקשיבי לי אל תעשי את הטעות שאני עשיתי!
אני עדיין צמחונית ואני שונאת את זה, אחרי שנכנסים לזה אי אפשר להפסיק
אנונימית
ממש כן זה עובדה שלאט לאט זה קורה גם אני הייתי פעם אוהבת בשר בקטע היסטרי עד שהבנתי שזה בא על חשבון החיות המסכנות שלא עשו כלום ובסך הכול רוצות לחיות בדיוק כמונו ומאז אני טבוענית ויש לי עד מלא סיבות אבל אני לא רוצה שזה יהיה ארוך
אנונימית
אפשר לגמרי להיות טבעונית ואפילו הרבה יותר בריאה מאוכלי בשר.
הילדים שעונים לך פה בני 14 בלי ידע בחיים שלהם, מה ציפית?
מה שחשוב הוא לקחת תוסף תזונה של ויטמין b12, ולפי מלא מחקרים גם לאוכלי בשר חסר את הויטמין. לכולם חסר מלא ערכים תזונתיים ותוספי תזונה חשובים לכולנו.
שלא נדבר על כמה טבעונים באדיבילדרים ענקיים וחזקים קיימים.
אנונימית
תראי נשיונאל גאוגראפיק
כן זה חיה אבל ככה בנוי הטבע ואנחנו צריכים לשרוד
כנל
אני צמחונית בגלל זה
לא ממליצה
תאכלי בשר!
זה הטבע!
זה נורמלי!
אנונימית
לאכול בשר בכל זאת
זה טעים
תהיי צמחונית אם בא לך
ובדיוק בגלל זה אני צמחונית
תחשבי שיש חיות שאוכלות את הבשר החיי של חיה אחרת, לנו זה עוד מבושל ומתובלן
אנונימית
אני צמחונית לגמרי בריאה.
כל המשפחה שלי אוכלת בשר והבדיקוצ דם שלי הכי תקינות וטובות של כולם.
פשוט צריך לדעת לאכול נכון ולא רק ירקות.יש מלא תחליפים
סליחה אבל מה זה השטויות האלה אין שום דבר לא בריא בלהיות צמחוני כל עוד את אוכלת נכון ועושה בדיקת דם כדי לבדוק את עצמך. אם את לא מרגישה בנוח/לא טעים לך לאכול בשר אל תאכלי, אל תרגישי חייבת לאף אחד שום דבר. אם את לא רוצה לאכול אל תאכלי וזה בסדר את לא תמותי.
אז תהיי צמחונית/טבעונית
בסופו של דבר החיה הזאת תמות ככה או ככה, או שתאכלי אותה או שהטבע יאכל אותה
בגלל זה אני צמחונית
להיות צמחונית
לא לאכול בשר
תהיי צמחונית.
הרי את מבינה שמוכרים גופות ומוות בסופר, ושהחיות הכרחיות לקיום כדור הארץ, וכמו כן זה שהן פחות מפותחות לא נותן לנו אישור לבעוט להן בראש ולחתוך להם את האיברים.זה אכזרי ומרושע.מה הייתם מרגישים אם היו עושים אותו הדבר לכלב שלכם? הוא אותו הדבר בדיוק.עם קצת יותר נאמנות וכישורים חברתיים לבעל, אבל אותו הדבר בדיוק.
אם את לא רוצה אז פשוט אל תאכלי בשר
לא לאכול בשר הגיוני לא?
גם אם זה לא טעים את חייבת לאכול מתישהו בחיים שלך בשר כי בשר זה בריא את צריכה לאכול מנת בשר לפחות פעם ביום
אל תאכלי אם את לא אוהבת
פשוט תפסיקי לאכול בשר מה הבעיה
אל תאכלי אז
איזה כיף לדעת שיש גם טבעונים וצמחונים בסטיפס
שמעי אם את לא רוצה אל תאכלי
אבל שימי לב שאתה עושה את זה באופן בריא ומבוקר. לי מאוד עזר אתגר 22.
ניקול, רואים שאין לך מושג.
מחקרים מוכיחים שצמחונים בריאים הרבה יותר.כמו שרוב הבאדיבילדרים צמחונים.

חוץ מזה שהתעשייה האכזרית האיומה הזאת תורמת להתחממות הגלובלית בטירוף.זו אחת הסיבות הראשיות.
כל אלה שטוענים שזה לא מוסרי להרוג רק בשביל לאכול -
ככה עובדת שרשרת המזון.
מצטער להגיד לכם - אבל החזק טורף את החלש, ככה זה בטבע.
אז אל תאכלי בשר. זה נראה שאת סתם רוצה ליצור מאומה. מישהו הכריח אותך לאכול? תהיי טבעונית ומצידי גם צמחונית, שיערב לך :)
יעבור לך
^^^אבל רק הטורפים צריכים בשר. לנו זה אפילו לא בריא. זאת גם אחת הסיבות, שאם אדם אוכל בשר, קוראים לו קרניסט ולא קרניבור. כי קרניבור הוא טורף שצריך את זה בגוף ואוכל את זה. וקרניסט זה מישהו שלא צריך בשר בגוף ואוכל אותו בכל מקרה
אל תאכלי בשר
צמחונית/טבעונית
תפסיקי לחשוב על זה כי בשר זה טעים
מוזמנת לבוא לפרטי ואסביר לך^^
אז פשוט אל תאכלי בשר מה את רוצה שנעשה סבבה זה סטיפס והכל אבל בואי את מבינה את זה בעצמך את לא יכולה לאכול בשר אז תהיי צמחונית או טבעונית
אל תאכלי, אשריך על ההתחשבות בחלש ובחסרי ישע.
תהיי צמחונית, אני נהייתי צמחונית בכיתה ז ובאמת שזה הכי סבבה ויש מה לאכול
וגם זה גורם לי להרגיש כמו בנאדם הרבה יותר טוב
ויש כלכך הרבה סיבות טובות להפסיק לאכול בשר
אם זה מגעיל אותך, פשוט אל תאכלי בשר.
בחירה שלך.
גם אם תפסיקו לאכול חיות - לא אומר שיפסיקו להרוג אותם
אחוז הטבעונים בעולם הוא מאוד נמוך ככה שזה לא הולך לשנות כלום אתם פשוט תהפכו לאנמים לאט לאט כי מה לעשות - בשר זה ברזל ושום טופו או כדורי ויטמינים/ברזל יוכלו לשנות את זה
תעשו תעשו מינוסים מעניין לי את הביצה אתם יודעים שאני צודקת
ולשאלתך בטח שאפשר להיות בריאה וצמחונית באותו הזמן
אני ברוך ה בנאדם בריא וצמחונית כבר 3 שנים
בדיוק אף אחד לא מכריח אותך לאכול
לא לחשוב על זה
פשוט אל תאכלי בשר
תהיי צמחונית...?
זה בסדר גמור והגיוני לגמרי. גם אני צמחוני מגיל 11 ובדרך להפוך לטבעוני (:

את יכולה להפסיק לאכול בשר ולהודיע למשפחה שלך - אפשר גם לעשות את זה בהדרגה אם את מפחדת שיהיה לך קשה להתרגל לשינוי, אבל גם מהר יותר זה בסדר כל עוד תמצאי את התחליפים הצמחוניים בשבילך (טופו, סויה, סייטן, קינואה וכו').

ממליץ לך לעשות את אתגר 22 (אפשר לחפש עליו בגוגל) - זה אתגר של 22 ימים שייתן לך הדרכה ראשונה והמון טיפים בעולם של האוכל הצמחוני והטבעוני, ולדעתי יוכל לעזור לך ממש לגלות את המאכלים החדשים שתאהבי.

מצורף קישור לאתר הצמחונות והטבעונות הישראלי. יש שם המון מידע, טיפים וגם מתכונים שיעזרו לך:
וואי יש בזה מלא חלבון ואת צריכה את זה אז מה אם זאת חיה מתה למה מה אותה החיה לא הורגת ואוכלת חיות אחרות? ככה זה העולם וככה זה יהיה.
מוזר, אם זה לא היה חיי עם ריגשות קודם לא כיף לאכול את זה
וגוף של צמח לא כואב לך להכניס? שואלת אמיתי
אנונימית
^^הטבע יאכל אותה לצורך הישרדות
האדם יאכל אותה להנאה
ויש הבדל
אנונימית
אז אל תאכלי . את ממש לא חייבת , וזה לא הכרחי לבריאות אני טבעונית כבר כמה שנים וכיף להרגיש שהגוף נקי מגוף של חיות

ונחמד שיש פה תגובות שמנסות לשכנע אותה להמשיך לאכול בשר , אחר כך אתם אומרים שהטבעונים נכנסים לצלחת
אנונימית
אתם כאלה מפגרים הטבעונים והצמחונים כאן אני לא נושמת תעשו מינוסים כמה שבא לכם על הזין שלי אתם עדיין תשארו עם רמת אייקיו נמוכה
^^^^^^^^^^^
בסלה ובימבי
בטח שכן.. יש ברזל במלא מאכלים מהצומח.
ולגבי זה שיש קצת טבעונים ואנחנו לא נשנה כלום. אז 3 דברים אני אגיד. הראשון זה שכל בן אדם בחיים שלו אוכל משהו כמו 4000 חיות. ככה שאם אני לא יאכל חיות אני אציל 4000 חיות. ואל תגידי לי הם כבר מתות כי אם הייתי אוכלת היו מביאים עוד כדי למלא תמדף.
שנית- המציל נפש אחת מציל עולם ומלואו, זה תקף גם לגביהם.
שלישית, אם כך אז גם כל מי שממחזר הוא 1 מתוך כל כך הרבה אנשים. אז למה לשמור על הסביבה בכלל? אם כולם היו פועלים כמו שאת אמרת, העולם היה נכחד כבר מזמן כי לאף אחד לא יהיה אכפת מהסובב אותו.
^^^למה את מדברת ככה? היא רק ביקשה עצות כי קשה לה עם בשר, לא ביקורת
קרה לי כשהייתי מסטול
חא לאכול בשר ולנשות לא לקבל אנמיה
אין קשר לאנמיה,מחקרים מוכיחים שצמחונים בריאים הרבה יותר
למה להיות צמחוני זה לא בריא ולהיות טבעוני זה כן?^^^
draco רוב הבאדיבילדרים צימחוניים
אשמח למקור לאמירה הזו רוב הבאדיבילדרים שאני מכיר טורפי בשר
זה ידוע,לפחות המפורסמים מהם.כי זה יותר בריא.פשט מאוד
וגם בשר זה משמין,איכ כל הומן מהחיה האומללה וחסרת האונים.דוחה
באדיבילדינג הוא לא בהכרח עניין בריאותי זה לא קשור וגם המפורסמים בינהם טוחנים בשר כי זה אחלה מקור לחלבון ובעניין הבריאותי אשמח למקור נשמע נושא מאוד מעניין
אני לא קראתי אותו ממחקר ואני לא זוכרת את המקור,אני פשוט זוכרת את העובדה הזאת וזה נשמע מאוד הגיוני
אוקיי קצת בעייתי בלי ביסוס
אבל למה זה הגיוני לך יותר?
איך זה הגיוני לך איך זה ידוע שבבשר יש הרבה חלבון וזה מאוד בריא במיוחד לבאדיבילדרים אז הכי הגיוני שיהיו צמחוניים?
אנונימית
^ לגבי זה אני מניח שהיא הבינה שזה לא נכון
אבל נראלי היא התכוונה לעניין הבריאותי
צמחונים עם קצת מושג בתזונה בריאים הרבה הרבה יותר,וזה דווקא כן מבוסס.גם קל יותר כנראה להתעמל
תראי אם זה מבוסס אשמח לביסוס
כי כרגע אני לא מכיר אחד
דבר שני הגיון בריא אתה צריך להגיע
למכסת חלבון מסוימת כדי למקסם
תוצאות ברגע שאתה מונע מקור חלבון
זה יהיה יותר קשה פשוט מאוד והגיוני
חלבון לאו דווקא מגיע מבשר,ובבשר אין כל כך הרבה חלבון.באשר לביסוס תבדוק בגוגל
בבשר יש המון חלבון הוא אחד המקורות
הטובים ביותר לחלבון בחזה עוף יש כ 30
פרגית כ 27 סטייק אנטריקוט כ 28
ל 100 גרם עזבי את זה שהוא ברף העליון
של המדד שמייצג את איכות החלבונים
(אם תרצי אשלח מקור)
אלה כמויות מאוד גבוהות
לגבי ביסוס אני לא מדבר על מאמרים
שאפשר לכתוב מה שרוצים אני מדבר
על מחקרים מוכחים כרגע לא ידוע על
תמיכה בטענה הזו
וככה, נהיים צמחונים.
ווהו בואי תצטרפי למהפכה!!
^^
יש בהמון מאכלים טבעוניים חלבון.
טופו
שעועית
חומוס יאמיי חומוסססס
סייטן
סויה
עדשים
ועוד דברים
בכוס שעועית (נראה לי שזה היה שעועית) יש אותה כמות חלבון כמו 2 חזה עוף
^הנה תראה:
https://images.app.goo.gl/sk8pzoirnsisiqwq6

https://images.app.goo.gl/trbko3w69wkpp4u46

https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3a%2f%2fassets.website-files.com%2f615dc06242ff003e0b7682d8%2f615dc06242ff00f046768722_poster_vegan_iron_sources_large.jpg&imgrefurl=https%3a%2f%2fwww.simplehappykitchen.com%2fshop-il%2fvegan-iron-sources-poster-hebrew&tbnid=ao24jx42vcj6nm&vet=1&docid=dhehdrclmv8jum&w=2040&h=2040&hl=iw-il&source=sh%2fx%2fim
אני מתה איזה חסרי ידע פה כולכם.
בתקופת אדם הקדמון בשביל לשרוד הם צדו בעלי חיים כי לא היה מה לאכול באותה תקופה.
היום אנחנו בעולם המודרני,יש המון מאכלים שלא כוללים בשר
גוף האדם לא מסוגל לעכל בשר ב100 אחוז
אם חיה אוכלת חיה אחרת זה הטבע
בני אדם שאוכלים חיות זה לא הטבע בכלל ולא קרוב אפילו
אתם הרי לא צדים את החיה עם השיניים נכון?כח בטבע זה ככה
בשביל שתאכלו בשר מגדלים אותה שוחטים אותה והיא עוברת תהליך ארוך עד שאפשר לאכול אותה
גוף האדם לא יכול לעכל בשר
אפשר להיות צמחונים וטבעונים ולהיות לגמרי בריאים.
אני בתור צמחונית בריאה יותר מכל המשפחה שלי שכן אוכלת בשר
צריך לדעת פשוט לאכול נכון.
ולא,צמחים לא מרגישים כאב
אין להם מערכת עצבים ככה שהם לא מרגישים שום דבר
^^/^^^ תראי את זה ידעתי אבל זה עדיין
לא סותר את העובדה שבשר זה אחלה
מקור לחלבון ואל תשכחי שהוא נמצא בחלק העליון של המדד המייצג את איכות
החלבונים שום דבר לא ישנה את זה איך
שלא תסובבו את זה
^ שום דבר לא ישנה את העובדה שהבשר לא הכרחי לבריאות וטבעונים וצמחונים ממש לא סובלים ממחסור בחלבון .
אנונימית
^ עוד פעם לא סתרתי את זה אבל לגבי הבשר אמרתי עובדות איך שלא תסובבו
את זה
^זה שזה מקור לחלבון לא אומר שאי אפשר לחיות בלי זה. ויש עוד הרבה מקורות לחלבון שאינם בשר. טבעונים/צמחונים ממש לא סובלים ממחסור בחלבון.
(סורי שעכשיו אני עונה כן?)
הכול בסדר אבל את עדיין לא סותרת
את הטענה שלי לא אמרתי שאי אפשר
לחיות בלי זה אבל שום דבר ישנה את
זה שזה אחלה מקור לחלבון ובנוסף
גם לפי מחקרים הוא בחלק העליון
של מדד איכות החלבונים את נותנת
טענות שלא קשורות לטענות שנתתי
דווקא יש לא מעט מחקרים שמצאו קשר בין חלבונים מהחי לבין התפתחות מחלות והמליצו להפחית בזה
אנונימית
נשמע מעניין אשמח למקורות