4 תשובות
הם ידאגו לך למשפחת אומנה או ישלחו אותך לאיזה מוסד כזה אם את מתחת לגיל 18
^מסכימה
אנונימית
חלאס להכניס לעצמך דמיונות לראש. ההורים שלך אוהבים אותך, גם אם פה ושם הם כועסים עלייך.
הם אמורים לדאוג לכל מי שההורים שלו עושים לו דברים כאלה.

בגדול אני נגד לפנות אליהם, כי יש כאן בעיה של מוסר לשטונות וכו', אבל במקרה כזה זה כן נראה לי מודצק לפנות אליהם, כי כאן ההורים באמת עושים עוול ואין דרך חקוית אחרת לטפל בזה.

ובכל אופן, הקב"ה וודאי שיסייע למי שיחזור בתשובה בלי קשר לאף אחד.
אנונימי