6 תשובות
כשזה מחלים כן
כן יש לי וזה אחלה . אבל שמתי רק אחרי חודש . חודש שאת לא יכולה וזה סיוט אבל אחרי זה זה ממש סבבה . ואחרי 2 שבועות את יכולה כובע אוזניות
זה גורם לדלקת בהתחלה וזה לא נוח אם את שמה הרבה אוזניות אז לא ממליץ זה טיפה כואב אבל עשיתי בסוף וזה יפה
דלקת כל הדבר הזה קיצכ
אינפקציה *
אפשרי אבל אם זה עגיל חדש זה עושה צלקת
באותו הנושא: