7 תשובות
כי הם רוצים להראות גדוליםב וכשאומרין להם את זה זה ההפך ממה שהם רוצים
כי המטרה שלהם זה להשמין ולגדול במסה חח
אנונימי
התשובה בגוף השאלה או בתוך ההרחבה שכתבת
שואל השאלה:
אבל צריכים להתחטב מתישו לא?
אנונימי
המטרה שלהם זה לעלות במסת שריר ולגדול, להראות גדולים יותר.
אם אומרים להם "רזית" זה מעיד על זה שהתהליך שלהם נתקע, הולך אולי בכיוון ההפוך וזה מוריד מוטיבציה כי יש את המחשבה של "אני לא מצליח"
לגבי חיטוב, לבחירתם.
גם תלוי לאיזו רמת חיטוב הם רוצים להגיע, קשה לשמור על מסת שריר לאורך זמן אם נמצאים החיטוב ואחוז שומן נמוך.
יש דרך אחרת לומר את זה כמו - אתה נראה טוב
או הקאט ( cut ) עושה לך טוב
זה כאילו שתגידי למישהו שמנסה להרזות וואי השמנת, זה ההפך ממה שהוא רוצה