18 תשובות
לאבא שלי יש סולם
מגיע כמעט עד שמיים
ואבא שלי כה רעב
אוכל ארוחה פעמיים
ואבא שלי הוא הטוב מכולם
ואבא שלי הוא הכי בעולם
ורק בגללי הוא האבא שלי
כי הבטיח הוא לי
שהוא רק שלי

ואבא הביא מתנה
קטר על פסים של רכבת
ואבא הביא לי בובה
יודעת לשיר ולשבת
ואבא שלי הוא חכם מכולם
ואבא שלי הוא הכי בעולם
ורק בגללי הוא האבא שלי
כי הבטיח הוא לי
שהוא רק שלי

לאבא'לה יש מכונית
כמו אווירון בשמיים
לאבא שלי יש שעון
אינו מתקלקל גם במים
ואבא שלי, הוא יודע המון
אנגלית, צרפתית, ואפילו חשבון
ורק בגללי הוא האבא שלי
כי הבטיח הוא לי
שהוא רק שלי

ואבא שלי משחק
איתי בכדור ובג'ולים
ואבא שלי לי הביא
אלבום וגם יופי של בולים
אז למה כששרתי לו שיר שאהב
נרדם הוא פתאום ועצם את עיניו
אז למה כששרתי לו שיר שאהב
נרדם הוא פתאום ועצם - את - עיניו

אבא, למה?
שואל השאלה:
יש! תודה
אנונימית
לאבא שלי יש סולם
מגיע כמעט עד שמיים
ואבא שלי כה רעב
אוכל ארוחה פעמיים
ואבא שלי הוא הטוב מכולם
ואבא שלי הוא הכי בעולם
ורק בגללי הוא האבא שלי
כי הבטיח הוא לי
שהוא רק שלי

ואבא הביא מתנה
קטר על פסים של רכבת
ואבא הביא לי בובה
יודעת לשיר ולשבת
ואבא שלי הוא חכם מכולם
ואבא שלי הוא הכי בעולם
ורק בגללי הוא האבא שלי
כי הבטיח הוא לי
שהוא רק שלי

לאבא'לה יש מכונית
כמו אווירון בשמיים
לאבא שלי יש שעון
אינו מתקלקל גם במים
ואבא שלי, הוא יודע המון
אנגלית, צרפתית, ואפילו חשבון
ורק בגללי הוא האבא שלי
כי הבטיח הוא לי
שהוא רק שלי

ואבא שלי משחק
איתי בכדור ובג'ולים
ואבא שלי לי הביא
אלבום וגם יופי של בולים
אז למה כששרתי לו שיר שאהב
נרדם הוא פתאום ועצם את עיניו
אז למה כששרתי לו שיר שאהב
נרדם הוא פתאום ועצם - את - עיניו

אבא, למה?
זה שיר מצוין אני לא יודע איך לא ידעתי שהוא קיים באמת
אנונימית
שואל השאלה:
^מה איך? שרים בגן כל יום בערך, הישג. לפחות עכשיו את מכירה.
אנונימית
אבל זה שיר עצוב

"אז למה כששרתי לו שיר שאהב
נרדם הוא פתאום ועצם את עיניו
אז למה כששרתי לו שיר שאהב
נרדם הוא פתאום ועצם - את - עיניו

אבא, למה?"

האבא מת פה...
שואל השאלה:
נכון!!!!
בדיוק בגלל זה הייתי צריכה את השיר. אחותי הקטנה לא ידעה שהאבא מת אז הראתי לה
אנונימית
דיי למה להרוס לה את הילדות
אנונימית
שואל השאלה:
חחח חבל היא צריכה לדעת
אנונימית
לא היא לא
תני לה להנות מזה קצת וכשהיא תגדל תספרי לה

כמו שהשיר דה ספסיטו הוא שיר מיני ולא יודעים את זה ככ הרבה ושרחם אותו כאילו כלום
שואל השאלה:
היא כבר בת 13 היא כבר מוכנה
אבל תודה על הדאגה
אנונימית
אה 13
חשבתי היא בת 7/8 או משהו
שואל השאלה:
לא לא חס וחלילה. אם זה היה המצב אז הייתי מסכימה איתך
אנונימית
לכי תשמידי לה את הילדות
שואל השאלה:
תודה על התמיכה
אנונימית
בשמחה
שאלה כל כך רנדומלית אבל כבר ענו לך כמה אלפי פעמים