7 תשובות
שואל השאלה:
לציין רק אם שואלים נכון?
וחברה אמרה לי שכשאולים אותי אם יש לי ניסיון, להגיד לא אבל יש לי זיכרון טוב ואני לומדת מהר.
זה בסדר?
לציין רק אם שואלים נכון?
וחברה אמרה לי שכשאולים אותי אם יש לי ניסיון, להגיד לא אבל יש לי זיכרון טוב ואני לומדת מהר.
זה בסדר?
אנונימית
תצייני אם יוצא שאת מספרת על עצמך.
אם שואלים אותך לגבי ניסיון, כן את יכולה להגיד שיש לך זיכרון טוב, ושבאת ללמוד, ואת תופסת דברים מהר.
בכל מקרה, הכי חשוב שתראי להם מוטיבציה גבוהה.
אם שואלים אותך לגבי ניסיון, כן את יכולה להגיד שיש לך זיכרון טוב, ושבאת ללמוד, ואת תופסת דברים מהר.
בכל מקרה, הכי חשוב שתראי להם מוטיבציה גבוהה.
שואל השאלה:
תודה רבה
עוד משהו שאני צריכה לדעת?
תודה רבה
עוד משהו שאני צריכה לדעת?
אנונימית
אני בחיים לא עבדתי במלצרות אז אין לי כל כך טיפים אבל תקשיבי ל mr. lon לגביי הביטחון ותראי להם שאת רצינית אני מאחלת לך בהצלחה ושתהני בעבודה במידה והוא מקבל אותך:)
כן, תצייני את זה.
זאת לא עבודה אבל זה יכול להראות עלייך דברים טובים, כמו אחראיות, יכולת עבודה עם אנשים ועוד.
זאת לא עבודה אבל זה יכול להראות עלייך דברים טובים, כמו אחראיות, יכולת עבודה עם אנשים ועוד.
שואל השאלה:
אף פעם לא עבדתי
הייתי מדריכה בתנועת נוער, זה יעזור להגיד את זה?
אף פעם לא עבדתי
הייתי מדריכה בתנועת נוער, זה יעזור להגיד את זה?
אנונימית
ישאלו אותך באמת לגבי ניסיון. אם עבדת בעבר במשהו, תגידי להם, גם אם זה לא מלצרות.
בנוסף יכולים לשאול למה דווקא את רוצה להיות מלצרית בגרג, ואולי עד כמה את מוכנה לתת משמרות.
בכל מקרה תבואי עם ביטחון. תראי להם שאת באמת רוצה את העבודה, שאת רצינית, ואת מוכנה לתת מעצמך. זה מה שבאמת חשוב.
בהצלחה
בנוסף יכולים לשאול למה דווקא את רוצה להיות מלצרית בגרג, ואולי עד כמה את מוכנה לתת משמרות.
בכל מקרה תבואי עם ביטחון. תראי להם שאת באמת רוצה את העבודה, שאת רצינית, ואת מוכנה לתת מעצמך. זה מה שבאמת חשוב.
בהצלחה
באותו הנושא: