9 תשובות
לא מקבלים אוטומטי,
עלייך לבחור במוביט את הפרופיל המתאים לך(נכה,נוער,מבוגר וכו') להעלות מסמכים שמבקשים
ולאחר כך מוביט יבדוק את זה ואז הוא יאשר את ההנחה
במידה ואתה נוער אתה תשלם 50% פחות
שואל השאלה:
ואם אני מעל 18 אז כמה?
אנונימי
שש רגיל אתה משלם. (מעל 18).
לא רק 6 שקל.
זה תלוי את מספר הקו ומאיפה לאיפה היא נוסע
צודק^
6 שקל זה בעיקר נסיעה בתוך העיר.

אבל החל מה1 לאוגוסט,
מחירים הולכים להשתנות ומחיר נסיעה בתוך העיר יהיה 5.50(בכל האזורים בארץ)
נסיעות בין עירוניות המחיר שלהם הולך להשתנות וכו בעקבות כניסת רפורמת דרך שווה
אכן^
אם אתה נוער (מתחת ל18) משלמים שלוש שקל
תבקש להחליף פרופיל פשוט, ושים את התעודת זהות של אמא או אבא שלך פשוט
שואל השאלה:
אז לא מקבלים את ההנחה אוטומטית בעצם?
אנונימי
יש במוביט מקום שאפשר לבקש בו את ההנחה שמגיעה לך והם מבקשים איזה מסמך שיאשר את זה