10 תשובות
לא, אחלה עיניים
לא,אבל מה שכן עין יפה.
לא
ויש לך עין יפה ממש
לא
ואוו!!! הצבע יפהה!!
לא אבל כמו שאמרו כאן העין נראית מדהים, גם הפורפורציה שלה.
יש לי מעל העיניים וזה מבאס
ולשאלה -לא.
אנונימית
לא, ויש לך עין ממש יפה!